چند میلیون زائر وارد مشهد شدند؟

[ad_1]

سلم گزارش می دهد :

به گزارش «شیعه نیوز»، معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ۲ میلیون و ۱۹۵ هزار زائر وارد مشهد مقدس شدند، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم ۳٫۵ میلیون زائر در روز شهادت حضرت رضا (علیه السلام) در مشهد باشند.

محمدحسن واحدی معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان رضوی، اظهار کرد: از ۲۱ صفر تا صبح امروز ۲ میلیون و ۱۹۵ هزار زائر با وسیله نقلیه شخصی و عمومی وارد مشهد مقدس شده‌اند و علاوه بر این زائران ۷۰ هزار زائر پیاده نیز تا ساعت ۱۰ صبح امروز به مشهدالرضا رسیده‌اند.

معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان رضوی ادامه داد: پیش‌بینی حضور ۳٫۵ میلیون زائر را در روز شهادت حضرت رضا (علیه السلام) کرده‌ایم که از این تعداد ۲۵۰ هزار نفر زائر پیاده خواهند بود و مطابق هماهنگی‌ها برای پذیرایی و خدمت‌رسانی به این عزیزان آماده هستیم.

وی با بیان اینکه ستاد خدمات سفر از ماه‌ها پیش برای حضور زائران برنامه‌ریزی کرده بود، گفت: تدابیر لازم برای بازگشت زائران نیز اندیشیده شده و در این ارتباط نگرانی وجود ندارد.

واحدی تصریح کرد: برای بازگشت زائران پیاده بعد از روز شهادت ۴ هزار دستگاه اتوبوس آماده شده، همچنین در دو مسیر نیشابور و سرخس قطار محلی برای انتقال زائران در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه سامانه خادمین افتخاری آماده ثبت‌نام افرادی است که می‌خواهند به زائران حضرت رضا (علیه السلام) کمک داشته باشند، اظهار کرد: افراد می‌توانند کمک‌های مالی، اسکان و … خود را از طریق ثبت‌نام در این سامانه انجام دهند.

انتهای پیام/ ۸۵۲

[ad_2]
Source link

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

دکتر سعید قماشی :استبداد در تربیت دینی، داعش ایجاد می کند / امکان تکرار روش معاویه وجود دارد

[ad_1] سلم گزارش می دهد : شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) -« …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *