عملیات موفقت امیز ضد داعش روسیه

[ad_1]

سلم گزارش می دهد :

به گزارش «شیعه نیوز»، جنگنده‌های نیروی هوایی روسیه در ۲۴ ساعت گذشته موفق به انجام ۸۲ سورتی رفت‌وبرگشت بر فراز مناطق استقرار داعش و انهدام ۲۰۴ مورد از مواضع آنان شده‌اند. به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، سخنگوی وزارت دفاع روسیه از عملیاتی‌شدن اهداف تعیین‌شدۀ فرماندهی ارتش در مأموریت‌های تهاجمی جنگنده‌های سوخو بر فراز استان‌های حلب، إدلب، لاذقیه، حما و حُمص خبر داده است.

طبق اعلام سرلشکر «ایگور کوناشنکوف»، از مجموع ۸۲ سورتی پرواز انجام‌شده، ۳۲ مورد آن در شب صورت گرفته است.کوناشنکوف ضمن اعلان خبر بازگشت همه جنگنده‌های مذکور به آشیانه‌های پایگاه هوایی «حمیمیم» سوریه در شهر لاذقیه، در ادامۀ گفتگو با خبرنگاران از مأموریت موفقیت‌آمیز زیردریایی کلاس «کیلو» با نام «روستوف» مستقر در دریای مدیترانه خبر داد.

در این مأموریت، موشک‌‌های کروز دوربرد دریاپایۀ «۳ ام-۵۴ کلاب» از منطقه عملیاتی دریای مدیترانه و در موقعیت زیرسطح، با حداکثر دستاورد، به مواضع و زیرساخت‌های تروریست‌ها اصابت کرد.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه این رخداد را نخستین مورد آن در نوع خود از آغاز ورود نیروهای ارتش روسیه به سوریه برای نبرد با تروریسم تکفیریِ مورد حمایت غرب خواند. /تقریب

انتهای پیام/ ۲۴۲

منبع: شهید نیوز

[ad_2]
Source link

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

دکتر سعید قماشی :استبداد در تربیت دینی، داعش ایجاد می کند / امکان تکرار روش معاویه وجود دارد

[ad_1] سلم گزارش می دهد : شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) -« …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *