پیام قدردانی آیت الله سیستانی از زوار و دست اندرکاران مراسم اربعین امام حسین (علیه السلام)

 پیام قدردانی آیت الله سیستانی از زوار و دست اندرکاران مراسم اربعین امام حسین (علیه السلام)

 

حضرت آیت الله العظمی سیستانی با ارسال پیامی از زوار اربعین امام حسین (علیه السلام) و کلیه کسانی که در موفقیت این مراسم بزرگ نقش داشتند تشکر کرد.

به گزارش فرات نیوز؛ نماینده حضرت آیت الله سیستانی در کربلا«شیخ مهدی کربلایی» پس از عنوان این مطلب در نماز جمعه امروز، پیام ایشان را بدین گونه ادامه داد: « از بزرگ ترین منت هایی که خداوند بر ما داشته است همانا توفیق میلیون ها نفر از مومنان در انجام آسان زیارت اربعین بود »

 

در ادامه ی این پیام آمده است: «این زیارت نمونه ای زیبا از ولایتمداری و یادبود امام حسین(علیه السلام) و فداکاری هایشان در راه اعتلای دین است. به امام باقر و امام صادق (عليهما السلام) موکدا وصیت شده است که زیارت امام حسین را به جا بیاورند و به عنوان الگویی آن را آمیزه ی جان مشتاقان آن حضرت کنند.»

 

وی افزود: « از آن زمان تا کنون این زیارت به فضل خداوند پابرجا مانده و از بهترین تجمعات مومنان گردیده است طوری که آنها به وسیله ی این زیارت ایمان خود را قوی و همت هایشان را بلند می گردانند. »

 

در انتهای این پیام آمده است: «این زیارت بسیار گوارا باشد بر کسی که موفق به انجام آن شده است. بسیار سپاسگزارم از تمام کسانی که موجبات موفقیت این زیارت بزرگ را فراهم کردند، از پلیس و نهادهای دولتی گرفته تا عتبات مقدسه و کاروانهای حسینی که هزاران داوطلب از زن مرد را در به کربلا آورده و خدمتگزار آنان بوده اند.»

ترجمه:شفقنا

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

دکتر سعید قماشی :استبداد در تربیت دینی، داعش ایجاد می کند / امکان تکرار روش معاویه وجود دارد

[ad_1] سلم گزارش می دهد : شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) -« …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *