تهیه کننده هلندی فیلم موهن و ضد اسلامی فتنه : برای خدمت به اسلام اثری بزرگ تولید میکنم

برای خدمت به اسلام اثری بزرگ تولید می‌کنم/ کاش باقی عمرم را کنار مسجد النبی(صلی الله علیه و آله و سلم) می گذراندم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، «ارناود ون درون» تهیه کننده فیلم موهن «فتنه» و سیاستمدار سابق هلندی که اوایل سال جاری میلادی(اواخر 1391) به اسلام گروید در حج شرکت کرده است.

 

وی که پس از ادای مراسم حج با روزنامه عربستانی «عکاظ» صحبت کرده، درباره احساسش هنگام ادای این مناسک گفت: خودم را در میان قلب‌های مومنان دیدم و احساس کردم دعاها و گریه‌هایم پس از توبه گناهان من را شسته است.

13920728000310_PhotoA

 

این سیاستمدار سابق هلند با اشاره به نیتی که کرده، افزود: به زودی و پس از بازگشت از حج اقدام به تولید اثری بزرگ خواهم کرد که به اسلام و مسلمین خدمت کرده و خلق و خوی نبوی(صلی الله علیه و آله) را ارائه دهد.

 

ون درون با بیان اینکه در اسلام به آرمان‌هایی که دوست داشتم رسیدم، تاکید کرد: این روزها آنچه در گذشته گم‌کرده بودم را یافته‌ام چه اینکه وقتی به گذشته می‌نگرم گویا در بادهای وزان گرفتار شده بودم و آنها من را از این سو به آن سو می‌بردند.

 

وی با بیان اینکه به حج آمده تا استغفار و دعا کند تا خدا خطاهای او را ببخشد، افزود: قصد دارم ایامی را در مدینه بگذرانم چراکه در این شهر احساس راحتی و امنیت می‌کنم چراکه مدینه النبی به نظرم بهترین مکان برای تلاوت و تدبر در قرآن و خواندن کتاب‌های دینی است.

 

«ون درون» ادامه داد: خیلی دوست داشتم باقی عمر خود را کنار مسجد النبی(صلی الله علیه و آله) بگذرانم اما خانواده و شغلم من را از این فیض روحانی محروم کرده است.

 

به گزارش فارس، «ارناود ون دورن» سیاستمدار سابق حزب آزادی هلند که ریاست آن را «خیرت فیلدرز» سازنده فیلم موهن «فتنه» برعهده داشت، نیمه اسفند گذشته با نوشتن شهادتین بر روی توئیتر شخصی خود گرویدن خود به اسلام را اعلام کرد و گفت که مرحله جدیدی از زندگی را شروع کرده است.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

دکتر سعید قماشی :استبداد در تربیت دینی، داعش ایجاد می کند / امکان تکرار روش معاویه وجود دارد

[ad_1] سلم گزارش می دهد : شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) -« …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *