آیت الله وحید خراسانی: مقام و منزلت حضرت زهرا (سلام الله علیها) وصف ناشدنی است

آیت الله العظمی وحید خراسانی: مقام و منزلت حضرت زهرا(سلام الله علیها) وصف ناشدنی است

 

آیت الله العظمی وحید خراسانیبه گزارش «شیعه نیوز»، آیت الله العظمی وحید خراسانی، امروز در دیدار محمد دلبری شهردار قم با اشاره به ضرورت اهتمام به بزرگداشت مقام و منزلت اهل بیت(علیهم السلام) از جمله حضرت زهرا(سلام الله علیها) و حضرت معصومه(سلام الله علیها)، گفت: مقام و منزلت حضرت زهرا(سلام الله علیها) قابل بیان نیست و فاطمه به این دلیل فاطمه نامیده شده است که تمام خلقت از معرفت ایشان سرچشمه گرفته است. 

 

معظم له با تاکید بر این که باید در سالروز شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) قم یكپارچه شیون و عزا شود، یادآور شد: در سالروز شهادت امام علی(علیه السلام) و امام صادق(علیه السلام) رییس مذهب شیعه باید نیز مراسم‌های ویژه‌ و با شكوه عزاداری برپا شود. 

 

 

ایشان همچنین با اشاره به این که بهشت، پاداش زیارت كریمه اهل بیت(علیهم السلام) است، افزود: قم به دلیل وجود بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و حوزه علمیه، جایگاه ویژه ای دارد. این مرجع تقلید تصریح كرد: حوزه علمیه قم اولین حوزه شیعه از نظر كمیت و كیفیت است و وجود این حوزه نیز بر اهمیت قم افزوده است. 

 

حضرت آیت الله وحید خراسانی، خدمت كردن در قم را بسیار ارزشمند دانستند و خطاب به شهردار این شهر تاکید کرد: قم، خانه آل عصمت است و شما شهردار آشیانه اهل بیت(علیه السلام) هستید، باید قدر نعمت خدمت در این شهر را بدانید و تلاش كنید كه نام خود را در دفتر اهل بیت(علیه السلام) ثبت نمایید. 

 

بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری قم، معظم له در پایان توصیه کرد:  هر روز نسبت به خواندن قرآن اهتمام داشته باشید و ثواب آن را به حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) هدیه کنید. 
منبع: شفقنا

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

دکتر سعید قماشی :استبداد در تربیت دینی، داعش ایجاد می کند / امکان تکرار روش معاویه وجود دارد

[ad_1] سلم گزارش می دهد : شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) -« …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *