شعف وهابیت از تعلیق نقد مهمترین کتاب ضد شیعه – اعلام شماره حساب برای کمکهای مردمی

شعف وهابیت از تعلیق نقد مهمترین کتاب ضد شیعه – اعلام شماره حساب برای کمکهای مردمی

 

آیت الله حسینی قزوینیآیت‌ لله حسینی قزوینی گفت: بعد از انتشار مصاحبه در خبرگزاری فارس تا به حال کسی از مسئولان برای کمک تماس نگرفته است، ولی مردم عزیزمان استقبال بسیار خوبی از غرفه ما در نمایشگاه داشته و ابراز همراهی کردند.

 
به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، آیت‌ لله سید محمد حسینی قزوینی، مدیر شبکه جهانی ولایت در گفتگو با فارس اظهار داشت: همچنانکه احتمال می‌دادم بعد از انتشار مصاحبه «نقد مهم‌ترین کتاب ضدشیعی 14 قرن اخیر بدون حامی مانده است» کسی از مسئولین برای کمک با بنده تماس نگرفت، ولی مردم عزیزمان استقبال بسیار خوبی از غرفه ما در نمایشگاه داشته و ابراز همدردی کردند.

 

وی گفت: بعد از منتشر شدن مصاحبه بنده در خبرگزاری فارس، سایت‌های دیگر هم این مصاحبه را پوشش دادند و بنده در برخی از سایت‌های وهابیون دیدم که از این استقبال مردم بسیار عصبانی شده و بی‌احترامی کردند.

 

وی افزود: ما قبل از این هیچ برخوردی از وهابیون راجع به این کتاب ندیده بودیم، اما بعد از پخش این مصاحبه متوجه شدیم که از انتشار این کتاب بسیار عصبانی شده‌‌اند و از اینکه بودجه در اختیار ما نیست تا کار کتاب ادامه یابد ابراز خوشحالی کردند.

 

آیت‌ لله حسینی قزوینی علاقه‌مندی مردم برای کمک به این کتاب را باعث دلگرمی دانست و گفت: هدف اصلی ما معرفی این کتاب به همگان بود که با استقبال مردم برای کمک مالی هم مواجه شد که موجب خوشحالی بنده شد و این استقبال از دهها میلیارد پول نقد، برایم ارزشمندتر است.

 

مدیر موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ادامه داد: کارهای تحقیقاتی ما در موسسه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) واقع در شهر مقدس قم انجام می‌شود که دوستان و همه عزیزان می‌‌توانند کمک‌های مالی خود را به شماره حساب 1751027551 بانک ملت – جام، به نام مؤسسه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) واریز کنند.

 

وی در پایان ابراز داشت: از شما و همه دوستانی که موجب انتشار مصاحبه شدید کمال تشکر را دارم و اجر کمک‌های مردم را از خداوند متعال و ائمه اطهار خواستارم.

 

* 500 میلیون هزینه شخصی در راه مذهب تشیع

به گزارش فارس، «ناصر بن عبدالله بن علی القفاری» از اساتید دانشگاه محمد بن سعود ریاض، کتاب «اصول مذهب الشیعه الامامیه الاثنی العشریه» را در رد مذهب حقّه تشیع نوشته است. این کتاب به عنوان رساله دکترایش بوده و در متن آن، شبهات زیادی را به شیعه وارد کرده است.

 

آیت‌ لله سیدمحمد حسینی قزوینی، این کتاب را به زبان عربی نقد کرده است که حاصل آن کتاب ارزشمند «نقد کتاب اصول مذهب الشیعه» شد و محکم‌ترین پاسخ‌ها به شبهات القفاری در آن داده‌‌ شده است.

 

وی می‌گوید: تاکنون در سه مجلد به شبهات القفاری پاسخ داده‌ایم که از نظر حجمی فقط یک‌دهم شبهات پاسخ داده شده است، اما به دلیل عدم برخورداری از امکانات و حمایت مالی، این امر متوقف شده است. بنده طی هشت سالی که این کار انجام شده، 500 میلیون تومان هزینه کرده‌ام اما در صفحه اول کتاب نوشته‌ام چاپ برای عموم آزاد است!

 

ترجمه فارسی جلد نخست نقدهای آیت‌ لله حسینی قزوینی از اینجا یا لینک زیر قابل دریافت است:

دانلود جلد نخست نقد کتاب اصول مذهب الشیعه

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

دکتر سعید قماشی :استبداد در تربیت دینی، داعش ایجاد می کند / امکان تکرار روش معاویه وجود دارد

[ad_1] سلم گزارش می دهد : شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) -« …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *