ماجرای خواب شهید “شیخ حسن شحاته” درباره امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

به بهانه چهلمین روز شهادت؛ ماجرای خواب شهید “شیخ حسن شحاته” درباره امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

 

به گزارش شیعه آنلاین، این روزها مصادف است با چهلمین روز شهادت مستبصر و عالم دینی مصر، شهید “حسن شحاته” و سه تن از دوستانش توسط تکفیری های منحرف.

 

به همین مناسبت ماجرای خواب وی درباره امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را از زبان یکی از دوستانش، یعنی حجة الاسلام و المسلمین شیخ “عبدالعظیم مهتدی” از علما و نویسندگان برجسته کشور بحرین بیان می کنیم.

 

شیخ مهتدی طی اظهاراتی با اشاره به اینکه مرحوم علامه شیخ “حسن شحاته” در روز عید غدیر شیعه شد، افزود: ایشان (شحاته) در یادداشت های خود آورده است من در زمان شیعه شدنم به زندان افتادم و بسیار آزار و اذیت شدم. شبی به امام زمان عجل الله تعالی فرجه متوسل شدم که مرا از این زندان نجات دهد.

 

وی می گوید بعد از توسل خواب رفتم و امام زمان علیه السلام را در زندان مشاهده کردم که به من تبسم می کنند، عرض سلام کردم و بلند شدم دست امام را ببوسم دیدم عقربی بر دستم نشسته است، حضرت اشاره کرد به عقرب و عقرب از دستم افتاد، دوباره خواستم دست حضرت را بگیرم که این اتفاق افتاد و تا سه مرتبه ادامه یافت و بار چهارم دست من به دستان حضرت رسید. بعد از اینکه از خواب بیدار شدم به خودم مراجعه کردم که این عقرب ها چه بودند؟ کمی تأمل کردم متوجه شدم هنوز در اعماق دلم علاقه ای به برخی افراد از زمان قبل از شیعه شدنم مانده و آنجا بود که با اشاره حضرت، باقیمانده ارتباط قلبی ام به آنها از دلم بریده شد و از آن به بعد این شیخ امام زمانی شد.

 

حجة الاسلام و المسلمین شیخ “عبدالعظیم مهتدی” افزود: یکی از دوستان می گفت یک سال قبل از شهادت ایشان، شیخ اسم مستعار خود را در سرویس پالتاک (چت) به المنتظر تغییر داد. یکی از دوستان پرسید چرا اسمتان را عوض کردید؟ ایشان گفتند: بعد از یکسال برای شما روشن می شود که چرا من این اسم را عوض کرده ام و دقیقاً یک سال بعد در نیمه شعبان به شهادت رسید.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

دکتر سعید قماشی :استبداد در تربیت دینی، داعش ایجاد می کند / امکان تکرار روش معاویه وجود دارد

[ad_1] سلم گزارش می دهد : شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) -« …

یک نظر

  1. رحمة الله علیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *