حضور خیل عظیم زائران در حرم امام علی(ع) در سالروز رحلت رسول اکرم (ص) + تصاویر

[ad_1]

سلم گزارش می دهد :

شفقنا – همزمان با فرا رسیدن سالروز رحلت نبى مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبى (ع) و امام على بن موسى الرضا (ع) خیل عظیمى از زائران بارگاه مطهر علوی با حضور در نجف اشرف این ایام را به پیشگاه حضرت امیرالمومنین(ع) تسلیت گفتند.

به گزارش گروه دریافت خبر شفقنا، همزمان با فرا رسیدن سالروز رحلت نبى مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبى (ع) و امام على بن موسى الرضا (ع) خیل عظیمى از زائران بارگاه مطهر علوی با حضور در نجف اشرف این ایام را به پیشگاه حضرت امیرالمومنین(ع) تسلیت گفتند.

تولیت آستان علوی به همین مناسبت طی جلسه ویژه شورای آستان خواستار بسیج شدن تمامی خادمان ثابت و افتخاری حرم مطهر جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران طى این ایام شد.

تولیت آستان علوی ضمن تاکید بر خدمت رسانی به زائران در تمامى زمینه ها, خىمت به زائر و رفاه او را هدف نهایى و ارزشى خادم حرم قلمداد کرد و خاطر نشان کرد در این زمنیه از هیچ تلاشی نباید دریغ کرد.

حجت الاسلام حبل المتین در ادامه بر حمایت و خدمت رسانی ویژه به زائران سالمند و معلول و کودکان تاکید کرد و خواستار تسهیل روند حمل و نقل این زائران شد.

گفتنی است شهر نجف اشرف هر سال در ایام رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام شاهد حضور ملیونها زائر از گوشه و کنار عراق و دنیا می باشد. تعداد بسیاری از این زائران با پای پیاده از شهرهای مختلف عراق به شهر نجف می آیند تا این ایام را به پیشگاه حضرت امیرالمؤمنین (ع) تسلیت بگویند.

انتهای پیام

selm.ir

[ad_2]
Source link

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

دکتر سعید قماشی :استبداد در تربیت دینی، داعش ایجاد می کند / امکان تکرار روش معاویه وجود دارد

[ad_1] سلم گزارش می دهد : شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) -« …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *