افشای لیست ترور داعش

[ad_1]

سلم گزارش می دهد :

به گزارش «شیعه نیوز»، استفان لینچ نماینده ماساچوست با بیان اینکه ده ها نفر از کارکنان سازمان امنیت داخلی این کشور در لیست ترور گروه داعش قرار دارند از آغاز تحقیقات کنگره دراین باره خبر داد و گفت که به همین دلیل مدیر سازمان امنیت داخلی باید از سمت خود استعفا دهد.

یکی از اعضای کنگره آمریکا هشدار داد که ده ها کارمند اداره امنیت داخلی این کشور در لیست ترور سازمان تروریستی داعش قرار دارند.

اسپوتنیک، استفان لینچ نماینده ماساچوست با بیان اینکه ده ها نفر از کارکنان سازمان امنیت داخلی این کشور در لیست ترور گروه داعش قرار دارند از آغاز تحقیقات کنگره دراین باره خبر داد و گفت که به همین دلیل مدیر سازمان امنیت داخلی باید از سمت خود استعفا دهد.

لینچ در گفتگویی با رادیو بوستون پابلیک گفت: در ماه آگوست ما تحقیقاتی درباره سازمان امنیت داخلی انجام دادیم و متوجه شدیم که ۷۲ نفر از فرادی که در لیست ترور گروه های تروریستی قرار دارند از اعضای این سازمان هستند.

وی در ادامه گفت: به همین دلیل مدیر باید از سمت خود استعفا می داد.

این عضو کنگره به شدت از عملکرد سازمان امنیت ملی و اقداماتش برای محافظت از مردم انتقاد کرد.

وی همچنین به گزارشی اشاره کرد که بر اساس آن یکی از بخش های سازمان امنیت داخلی در جلوگیری از ورود اشیاء ممنوع به آمریکا از طریق فرودگاه در ۹۵ درصد از موارد ناموفق عمل کرده است.

انتهای پیام/ ۸۵۲

[ad_2]
Source link

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

دکتر سعید قماشی :استبداد در تربیت دینی، داعش ایجاد می کند / امکان تکرار روش معاویه وجود دارد

[ad_1] سلم گزارش می دهد : شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) -« …