توزیع پیراهن های حاوی شعارهای دعوت به تخریب مسجدالاقصی بین شهرک نشینان+تصویر

[ad_1]

سلم گزارش می دهد :

شفقنا- یک سازمان یهودی افراطی موسوم به «سازمان هیکل»، در اقدامی تازه علیه مسجد الاقصی و فلسطینیان، با توزیع پیراهن هایی حاوی شعارهایی با مضمون«دعوت به تخریب مسجدلاقصی و ساختن معبد به جای آن» بین شهرک نشینان صهیونیستی، از آنها خواستند تا در راهپیمایی حمله به مسجد الاقصی تحت شعار «تخریب مسجد و ساخت معبد» شرکت کنند.

به گزارش شفقنا به نقل از خبرگزاری معا، سایت های عبری زبان در این باره نوشتند که سازمان هیکل با برگزاری این راه پیمایی به دنبال فشار بر کابینه این رژیم به منظور تخریب مسجد الاقصی و ساخت معبد به جای آن است به طوری که قرار است این راهپیمایی ساعت پنج و نیم بعد از ظهر امروز(پنج شنبه) با تجمع در میدان «صهیون» آغاز شود و پس از آن با حمله به مسجدالاقصی و روشن کردن شمع ها به مناسبت عید یهودی انوارموسوم به «حانوکا» خاتمه یابد.

این سایت ها در عین حال اعلام کردند که تاکنون چنین راه پیمایی از سوی پلیس این رژیم مجوز نگرفته است.

براساس این گزارش، سازمان یهودی «هیکل»در همین راستا تعداد ۱۵۰ پیراهن حاوی شعارهایی با مضمون تخریب مسجدالاقصی را بین شهرک نشینان توزیع کرده اند که قرار است حاضران در این راه پیمایی به تن کنند.

شعارهایی نظیر «به حرم بازمی گردیم» و «معبد می سازیم» بر روی این پیراهن ها حک شده و علاوه بر این حاوی سولاتی تحریک آمیز علیه قبه الصخره و همینطور حاوی ماشین آلات ساخت و سازاست که در حال تخریب قبه الصخره می باشد.

ترجمه شفقنا

انتهای پیام

selm.ir

خبر قبلیرسانه های صهیونیست: بازداشت ۸ شهروند فلسطینی در کرانه باختری
خبر بعدیقاچاق آثار باستانی سوریه و عراق، دومین منبع درآمد داعش

[ad_2]
Source link

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

دکتر سعید قماشی :استبداد در تربیت دینی، داعش ایجاد می کند / امکان تکرار روش معاویه وجود دارد

[ad_1] سلم گزارش می دهد : شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) -« …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *