عاملان استفاده از گاز اشک آور در دانشگاه علامه شناسایی شدند

[ad_1]

سلم گزارش می دهد :

شفقنا- دانشگاه علامه طباطبائی اعلام کرد : عاملان استفاده از گاز اشک آور در مراسم روز دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی، دو تن از دانشجویان این دانشگاه بودند.

 به گزارش شفقنا از ایرنا، دانشگاه علامه در اطلاعیه ای ضمن تأکید بر اینکه مراسم روز دانشجو در این دانشگاه با حضور همهٔ سلیقه های دانشجوئی و با نظم و انضباط برگزار شد درباره حاشیه های پیش آمده در این مراسم توضیح داد.
در اطلاعیه این دانشگاه آمده است: پیرو انتشار برخی اخبار از حاشیه های برنامه های ۱۶ آذر به اطلاع می رساند برنامه های مختلف روز دانشجو در دانشگاه علامه طباطبایی با نظم و انضباط و استقبال قابل توجه دانشگاهیان به انجام رسید و سلایق و تشکل های مختلف فعال در دانشگاه توانستند بی هیچ مشکلی برنامه های خود را برگزار کنند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: پس از اتمام یکی از برنامه ها که به همت کانون اندیشه دانشجویان دانشگاه و با حضور نجفقلی حبیبی (رئیس اسبق دانشگاه علامه) و احسان شریعتی (فرزند علی شریعتی) با استقبال خوب دانشجویان در سالن شهید بهشتی دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی برگزار شد و با آرامش و بی حاشیه نیز به به پایان رسید؛ در شرایطی که سالن برگزاری مراسم تقریبا تخلیه شده بود، استشمام بوی گاز، موجبات رنجش برخی از دانشجویان باقی مانده در محل را فراهم آورد.
بر اساس اطلاعیه یاد شده با بازبینی فیلم و تحقیقات حراست دانشگاه، دو تن از دانشجویان که عامل استفاده از اسپری گاز اشک آور بودند به سرعت شناسایی شدند که عامل اصلی در اختیار مراجع ذیصلاح قرار گرفت و فرد دوم نیز در مسیر برخورد قانونی است. بدیهی است دانشگاه به دلیل لزوم حفظ حیثیت و جایگاه دانشجویان، حتی دانشجویان خطاکار و نیز داشتن عذرهای قانونی از افشای نام و ماهیت آن ها معذور است.
در خبرها آمده بود که استفاده از گاز اشک آور در مراسم روز دانشجوی دانشگاه علامه، موجب ایجاد اختلال در این برنامه شد.

انتهای پیام

selm.ir

خبر قبلیآغاز مذاکرات رسمی در مورد عضویت صربستان در اتحادیه اروپا

[ad_2]
Source link

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

دکتر سعید قماشی :استبداد در تربیت دینی، داعش ایجاد می کند / امکان تکرار روش معاویه وجود دارد

[ad_1] سلم گزارش می دهد : شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) -« …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *