یک سازمان بین المللی حقوق بشر: ۳۰۰ حمله و بازداشت خودسرانه رژیم بحرین را مستندسازی کرده ایم

[ad_1]

سلم گزارش می دهد :

شفقنا- سازمان کانادایی عدالت برای حقوق بشر امروز(پنج شنبه) اعلام کرد که ۱۶۰ حمله غیرقانونی نیروهای رژیم آل خلیفه به منازل شهروندان بحرینی و بازداشت خودسرانه بیش از ۱۵۰ شهروند این کشور را در نوامبر ۲۰۱۵م مستندسازی کرده است.

به گزارش شفقنا به نقل از خبرگزاری المعلومه عراق، این سازمان حقوق بشری در صفحه رسمی خود در توییتربا اشاره به اینکه ۵ درصد از بازدشت شدگان، کودک و نوجوان بوده اند، نوشت: بحرین در ماه گذشته شاهد بیش از ۴۷۰ اعتراض مسالمت آمیز بوده که  عناصر پلیس در بیشتر انها اقدام به سرکوب معترضان کرده اند و علاوه بر این بیش از ۵ شهروند این کشور براثر گلوله های ساچمه ای زخمی شده اند در حالی که استفاده از این نوع گلوله ها ممنوع است.

براساس اعلاام این سازمان، در جریان اعتراضات بحرینی ها در طول مدت مذکور، شمار زیادی از شهروندان بحرینی براثر توسل نیروهای بحرینی به گاز اشک آور و سمی، دچار حالت خفگی شده اند.

سازمان یادشده افزود که در ماه نوامبر بیش از ۵۰۰ شهروند در پرونده های مختلف سیاسی به دادگاههای این کشور ارجاع داده شده اند و علاوه بر این ۳۲ حکم سلب تابعیت علیه بحرینی ها در طول این مدت صادر شده است.

انتهای پیام

selm.ir

خبر قبلیسانا: انهدام پایگاه ها و استحکامات داعش در حملات هوایی سوریه به حومه حمص

[ad_2]
Source link

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

دکتر سعید قماشی :استبداد در تربیت دینی، داعش ایجاد می کند / امکان تکرار روش معاویه وجود دارد

[ad_1] سلم گزارش می دهد : شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) -« …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *