دانلود نرم افزار موبایل زیبای بر کرانه غدیر (خطبه غدیر) اندروید – مبین موبایل

دانلود نرم افزار موبایل زیبای بر کرانه غدیر (خطبه غدیر) اندروید – مبین موبایل

 

با تبریک و تهنیت ایام سرور اهل بیت علیهم السلام

 ghadir

رسول رحمت و مهربانی که درود خدا بر او و خاندانش پاکش باد از آغاز رسالت خویش، امیرالمؤمنین علیه السلام را به عنوان جانشین، برادر، وصی و امام مردم پس از خود معرفی کردند. این مسأله بارها در طول 23 سال رسالت ایشان به شکل های مختلفی انجام شد. در آخرین سال عمر شریف پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، این رسالت با ابلاغ از جانب خداوند که فرمود: یا ایها الرسول بلغ ما انزل الیک من ربک و ان لم تفعل فما بلغت رسالته و الله یعصمک من الناس (سوره مبارکه مائده – آیه ۶۷) و در بازگشت از مراسم حج انجام پذیرفت و پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم امر خداوند را مبنی بر تبلیغ ولایت امیرالمؤمنین با برپا کردن مراسم غدیر جامه ی عمل پوشاند.

 

در واقع این معرفی، بزرگترین مراسمی بود که تا آن روز در تبلیغ مقام جانشینی پیامبر، برپا شده بود. متأسفانه بسیاری از افراد فكر می کنند که پیامبر به گفتن یك جمله من کنت مولاه فهذا علی مولاه بسنده کرده اند!

 

در حالی که ایشان در آن روز یک سخنرانی مفصل ایراد نموده اند و در طی آن ، به روشنی مقام اوصیای پس از خود را معرفی کرده اند. یکی از مهم ترین جملاتی که ایشان در خطابه ی غدیر ذکر نموده اند این جمله است، فلیبلغ الحاضر الغائب و الوالد الولد الی یوم القیامة یعنی بایسته است حاضران به غایبان و فرزندداران به فرزندان خویش تا برپایی روز قیامت سخنان امروز مرا برسانند. در جایی دیگر نیز فرمودند: که بالاترین نقطه امر به معروف این است که به گفته ایشان گردن نهاده شود و افراد آن را به دیگران تبلیغ کنند.

 

تا به حال به این اندیشیده ایم که در قبال این مسؤولیت سنگین که پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم بر دوش همگی ما گذاشته اند چه کرده ایم؟

 

آیا به این فکر کرده ایم که چگونه می توان خطبه ی غدیر را به همه معرفی کرد؟

 

مؤسسه فرهنگی مبین موبایل با تهیه نرم افزار موبایلی ( آندروید) برکرانه غدیر که به صورت مولتی مدیا و شیوه ای جدید تهیه شده، امید دارد افراد بیشتری را با خطابه ی شریف غدیر آشنا کند.

 

شما کاربران گرامی نیز با معرفی این نرم افزار به دوستان خود امر رسول رحمت و مهربانی که درود خدا بر او و خاندان پاکش باد را جامه ی عمل بپوشانید.

 

برای دانلود این نرم افزار روی لینک زیر کلیک کنید :

دانلود با لینک مستقیم  |  لینک کمکی   [حجم = 28.5 مگابایت]

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

دانلود بهترین نرم افزارهای موبایل زیارت ناحیه مقدسه – اندروید

دانلود بهترین نرم افزارهای موبایل زیارت ناحیه مقدسه – اندروید   دانلود نرم افزار زیارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *