امام جماعت وهابی همجنس باز درآمد

امام جماعت وهابی همجنس باز درآمد

 

به گزارش مشرق به نقل از فارس، مقامات سعودی در منطقه السامر یک نوجوان را از چنگال امام جماعت یکی از مساجد عربستان سعودی نجات دادند، این فرد عادت کرده بود در داخل مسجد یا در منزل مسکونی خود که در یکی از خیابانهای شمال جده واقع شده بود، به این نوجوان تجاوز کند. بعد از بازداشت این فرد مقادیر زیادی حشیش نیز از وی ضبط شد.

 

وی با سرپوش دین اقدام به ترویج استفاده از مواد مخدر و فروش مواد در مسجد یا داخل منزل خود می‌کرد.

 

بنا بر اعلام سایت خبری سبق، مقامات مربوطه شکایتی از یکی از جوانان سعودی دریافت کردند تا وی را از دست یک امام جماعت در مسجدی در شمال جده نجات دهند. این نوجوان بارها از سوی این امام جماعت در داخل مسجد و محل اقامت وی مورد تجاوز قرار گرفته بود و کار به جایی رسیده بود که زندگی را بر این جوان تنگ کرده بود، به همین علت جوان سعودی به نیروهای امنیتی پناه برد.

 

منابع مطلع اعلام کردند با این شکایت نیروهای سعودی برای وی کمین گذاشته و علاوه بر بازداشت وی مقادیر قابل توجهی حشیش در داخل منزل و خودروی وی کشف کردند.

 

این منابع تصریح کردند که به نامه هایی نیز دست یافته اند که وی در آنها به تبلیغ استفاده از مواد مخدر به مخاطبان خود اقدام کرده است، این شیخ وهابی حتی مشتریان خود را به مسجد می‌کشاند و در آنجا اقدام به تحویل مواد به آنها می کرد.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

دکتر سعید قماشی :استبداد در تربیت دینی، داعش ایجاد می کند / امکان تکرار روش معاویه وجود دارد

[ad_1] سلم گزارش می دهد : شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) -« …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *