وقتی “مک کین” مفسر دین می شود! تفسیر عبارت الله اکبر

وقتی “مک کین” مفسر دین می شود! تفسیر عبارت الله اکبر

 

به گزارش شیعه آنلاین، “جان مک کین” سیاستمدار جمهوری خواه افراطی آمریکا که یکی از سرسخت ترین مدافعان حمله نظامی آمریکا به سوریه است، چند روز پیش در جلسه سنا که برای بررسی موضوع حمله به سوریه تشکیل شده بود، با گوشی همراه خود بازی کرد و رسوائی بزرگی برای خود به بار آورد.
 

وی اکنون با هدف بازگرداندن آبروی رفته خود، در برنامه های مختلف تلویزیونی حضور می یابد و با دادن تحلیل های مختلف سیاسی، نظامی، امنیتی و غیره، تلاش می کند وجهه سابق خود را در میان افکار عمومی آمریکا مجددا بدست آورد.

 

او در جدید ترین اظهارنظر خود، به تفسیر مسائل دینی در تلویزیون آمریکا پرداخت. نکته قابل توجه این است که او نه تنها در مسائل دینی خود به تفسیر می پردازد بلکه در مورد مسائل اسلامی نیز اظهارنظر می کند.

 

“جان مک کین” در این اظهارنظر خود به دفاع از عبارت “الله اکبر” و همچنین شبکه القاعده پرداخت و گفت: عبارت “الله اکبر” که توسط مبارزان (تروریست ها) سوریه استفاده می شود مانند عبارتی است که ما آمریکایی ها برای تشکر از خداوند استفاده می کنیم.

 

وی در ادامه در پاسخ به اظهارات مجری برنامه که این جنگجویان وابسته به القاعده را “تروریست” نامید، گفت: این افراد به هیچ وجه تروریست نیستند! آنها افرادی معتدل هستند که در حال دفاع از کشورشانند!

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

دکتر سعید قماشی :استبداد در تربیت دینی، داعش ایجاد می کند / امکان تکرار روش معاویه وجود دارد

[ad_1] سلم گزارش می دهد : شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) -« …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *