شافي العجمي : سر آنها را ببريد و ده نفر هم به من بدهيد تا از بريدن سر آنها لذت ببرم!!

شافي العجمي : سر آنها را ببريد و ده نفر هم به من بدهيد تا از بريدن سر آنها لذت ببرم!!

 

شافي العجمي استاد دانشگاه و  از سلفيون تكفيري كويت طي سخناني در ميان هواداران خود در مقابل سفارت لبنان در كويت كه با آتش كشيدن تصاوير سيد حسن نصرالله و سر دادن شعار” لبيك يا شام” همراه بود ، مدعي شد : سلفيون سر يك تن از سادات و فرزند كوچك او را در سوريه بريده اند همانگونه كه آنها سر زنان ما را در شهر “القصير” بريدند!!!.شما هم سر آنها را ببريد و ده نفر هم براي من بياوريد تا از بريدن سر آنها لذت ببرم !!
 
وي افزود:  ما براي مقابله با حزب الله در سوريه 12 هزار جنگجو آماده كرده ايم و بيش از يك ميليون دينار به مردم شهر حلب كمك كرديم.
 
سخنان العجمي در رسانه ها و سايتهاي تعامل اجتماعي كويت بازتاب وسيعي داشت و با واكنش منفي محافل پارلمانى، سياسي و اجتماعي كويت مواجه گرديد.خانم صفاء الهاشم  نماينده سابق پارلمان كويت با انتقاد شديد اللحن از دولت ، وجود افرادي مانند شافي العجمي در كويت را مايه ننگ و سرافكندگي كشوري دانست كه ادعاي وحدت ملي دارد.
 
 
خانم الهاشم گفت : چگونه ممكن است افراد فتنه جويي در حضور پرتراكم نيروهاي امنيتي و در كمال آزادي در مقابل سفارتخانه يك كشور خارجي تجمع كنند ،راهپيمايي راه بيندازاند و جوانان ما را براي جنگ و خونريزي تحريك كنند و دولت سكوت كند؟! … آيا چنين رفتارهايي و يا حتي رفتارهاي ديگر اسلامگرايان افراطي ، نتيجه فقدان يك دولت كارآمد در كشور نمي باشد؟!
 
 
وي در ادامه اظهارات خود ، پراكندگي اخوان المسلمين در جامعه كويت را به انتشار سم مهلك تشبيه كرد و از حدس ” جنبش قانون اساسي اسلامي”(اخوان المسلمين) بعنوان سر افعي ياد كرد كه رهبر اين جنبش( وليد الطبطبايي) كويت را يك بانك بزرگ براي منافع خود پنداشته است.
 
گفتني است اظهارات العجمي همچنين با واكنش منفي بسياري از محافل اهل تسنن مواجه شده است. در مقابل شماري از ديوانيه هاي شهروندان شيعه با دعوت از شخصيت هاي معتدل  اهل تسنن ، بر لزوم ارتباط تنگاتنگ ميان پيروان دو مذهب و دوري جستن از مسائل طايفه اي و مذهبي تأكيد كردند.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

دکتر سعید قماشی :استبداد در تربیت دینی، داعش ایجاد می کند / امکان تکرار روش معاویه وجود دارد

[ad_1] سلم گزارش می دهد : شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) -« …