استغاثه ای به امام عصر سلام الله علیه

یا مهدی آل محمد( عجل الله تعالی فرجه)!

شک نداریم که خلق به طفیل شما روزی می خورند، و به یمن وجود مبارک شما عالم برقرار است، و مردم ریزه خواران خان نعمت شما هستند، و با وجود نازنین شماست که آسمان بر جای خود و زمین بر مدار خود می گردد.
ای فرزند علی ابن ابی طالب علیه السلام، ای وارث همه ی خوبی ها و ای مایه ی شرافت اهل زمین و آسمان و ای پدر مهربان؛ ما بیچارگان، زندگی بی تو نمی خواهیم. ما نمی گوییم( یا مهدی دعنا نهیش) رهایمان کن تا زندگی کنیم، بلکه ملتمسانه و عاجزانه می گوییم: یابن رسول الله عجل الله تعالی فرجک دریاب ما را که: زندگی بی تو معنا ندارد، زندگی بی تو عین مردگی است. ای فرزند پاک حضرت زهرا سلام الله علیها شب و روز منتظر لطف معنوی و مادی شما هستیم، تا از آن انبانی که از سر تفضل بر دوش گذاشته اید به ما نیز مرحمت فرمایید.
یا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجک! انت کریم و من اولاد الکرام…تو کریم هستی و کریم زاده و از سوی خدا فرستاده شده و مامور به پذیرایی و پناه دادن؛ و ما گدایان، نیازمند به آقایی شما.
مولاجان!
مگر نه این است که جد شهید شما در لحظات آخر عمر خویش کسانی که به قصد جسارت و شهادت به ایشان حمله ور شدند را مورد مرحمت قرار داد و حتی شخصی را که به نیت جنایت آمد ولی مقابل جدتان از اسب بر زمین خورد، آن امام مهربان فرمودند: اگر نیاز و حاجتی داری بگو تا کمکت کنم.
ای پدر مهربان، ای فرزند خوبان و پاکان، ای خلاصه ی همه نیکی ها و ای معدن خیرات، به قصد گدایی به آستان بی نشانت آمده ایم تا از سر لطف بر مدار سنّت اجدادت به تفقّدی ما را از غیر خود بی نیاز فرما.
 
اللهم ایده بنصرک، وانصر عبدک، و قوّ اصحابه و صبّرهم، واجعل لهم من لدنک سلطانا نصیرا، و عجّل فرجه، و امکنه من اعدائک و اعداء رسولک، یا ارحم الرّاحمین

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

فضایل اهل بیت در صحیح بخاری

[ad_1] پایگاه فرهنگی مذهبی سلم :  (خلاصه: کتاب صحیح بخاری معتبرترین کتاب اهل سنت پس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *