خاخام تندرو صهیونیست به اسلام گروید

خاخام تندرو صهیونیست به اسلام گروید

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری المنار، خاخام یوسف کوهین از مبلغان جریان صهیونیستی در داخل رژیم صهیونیستی که از اعضای حزب تندرو «شاس» بود به اسلام گرویده است.

 

کوهین که یک اسرائیلی آمریکایی‌الاصل است از طریق یک روحانی مسلمان کویتی و از طریق ارتباط اینترنتی و در طول دو سال با اسلام آشنا شد و پس از آن با یکی از روحانیون مسلمان در بیت‌المقدس تماس برقرار کرد.

 

وی سپس قرآن را به زبان انگلیسی آموخت و پس از مدتی به صورت رسمی اعلام کرد نه تنها خود بلکه همه خانواده‌اش به اسلام گرویده‌اند.

 

یوسف کوهین که امروز نام «یوسف محمد» را بر خود نهاده است و 36 سال دارد پس از اسلام آوردن با مشکلات بسیاری از سوی وزارت داخله رژیم صهیونیستی مواجه شد.

 

اعلام اسلام او در محافل دینی یهودیان و به ویژه حزب تندرو «شاس» تاثیر طوفان بزرگی را ایجاد کرد به گونه‌ای که یکی از اعضای این حزب اعلام کرد یوسف کوهین اقدامی دیوانه وار انجام داده است و باید او به تیمارستان منتقل شود.

 

اسلام آوردن این خاخام صهیونیست با توهین، مسخره‌ کردن و ترس اسرائیلی‌ها از ورود دیگران به اسلام مواجه شد که البته در این حد باقی نماند و حتی والدین کوهین که اسلام نیاورده بودند در این زمینه سختی‌هایی کشیدند.

 

این خاخام مسلمان شده امروز در جمعیت خیریه اسلامی در بیت المقدس کار می‌کند اما برخی هم در جهان اسلام نسبت به اسلام آوردن واقعی او مشکوک هستند.

 

به گزارش فارس، پیش از این روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارانوت» با اشاره به برنامه‌های تبلیغاتی مسلمانان در ماهواره و اینترنت و همچنین حضور مبلغان مسلمان در جامعه اسرائیل نوشت: سالانه 20 یهودی به اسلام می‌گروند.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

دکتر سعید قماشی :استبداد در تربیت دینی، داعش ایجاد می کند / امکان تکرار روش معاویه وجود دارد

[ad_1] سلم گزارش می دهد : شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) -« …

2 نظر

  1. پيمان طماسبي

    با سلام اين سايت يكي از بهترين سايتهايي است كه تا الان ديدم

  2. سلام چه فاید داره فردا اینم سنی می شه یا وهابی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *