یادگاری جالب شیخ عباس برای یک رزمنده

یادگاری جالب شیخ عباس برای یک رزمنده

 

یک روز عصر در گوشه ای نشسته بودم و به یاد بچه هایی که شهید شده بودند، خصوصاً شهید کیوان میرشکاری دو بیتی های باباطاهر را می خواندم و گریه می کردم. شیخ عباس آمد و گفت: خوب می خوانی ولی آیا بهتر نیست وقتی ناراحتی، قرآن تلاوت کنی و هنگام تلاوت به معنی آن توجه کنی؟صحبت های او خیلی در من اثر کرد.

 

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از مشرق ، طلبه شهید عباس علیدادی سلیمانی متولد سال 45 از عشایر منطقه ی بافت که حوزه ی درس را به حوزه ی جهاد تبدیل کرد و در این وادی میوه ی شهادت را برچید و در تیر ماه سال 66 در غرب کشور در ماهوت عراق، به شهادت رسید.

 

* قبل از کربلای یک با تعدادی از بچه ها خدمت شیخ عباس رفتیم. برایمان در مورد عاقبت جنگ صحبت کرد.

 

 

*قبل از عملیات کربلای 4 تقویم کوچکی از جیب درآوردم و به عباس آقا دادم که برایم یک جمله ای به عنوان یادگاری بنویسد. نوشت: عزیزم، در راه ائمه قدم بردار زیرا که راه آن ها نور است و هر کس در راه آن ها گام بردارد، در نور حرکت می کند.

 

*یک روز عصر در گوشه ای نشسته بودم و به یاد بچه هایی که شهید شده بودند، خصوصاً شهید کیوان میرشکاری دو بیتی های باباطاهر را می خواندم و گریه می کردم. شیخ عباس آمد و گفت: خوب می خوانی ولی آیا بهتر نیست وقتی ناراحتی، قرآن تلاوت کنی و هنگام تلاوت به معنی آن توجه کنی؟صحبت های او خیلی در من اثر کرد.

 

*طلبه شهید عباس علیدادی سلیمانی متولد سال 45 از عشایر منطقه ی بافت که حوزه ی درس را به حوزه ی جهاد تبدیل کرد و در این وادی میوه ی شهادت را برچید و در تیر ماه سال 66 در غرب کشور در ماهوت عراق، به شهادت رسید.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

دکتر سعید قماشی :استبداد در تربیت دینی، داعش ایجاد می کند / امکان تکرار روش معاویه وجود دارد

[ad_1] سلم گزارش می دهد : شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) -« …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *