فیلیپ سیلویان سندروس در مرکز اسلامی منچستر به دین مبین اسلام و مذهب حقه تشیع گروید

عضو تیم ملی سوییس و مدافع تیم فولام انگلستان؛ فیلیپ سیلویان سندروس با حضور در مرکز اسلامی منچستر به دین مبین اسلام و مذهب حقه تشیع گروید

 
سندروس 27 ساله که سابقه بازی در باشگاههای “آرسنال و اورتون انگلیس” و “آ ث میلان ایتالیا” را نیز دارد قبل از گرایش به اسلام تحصیلات خود را در در رشته ادیان به پایان رسانده و مطالعات بسیاری در زمینه مذاهب مختلف داشته است. فیلیپ در نهایت با مطالعه بر روی کتب اسلامی در نهایت به اسلام و مذهب تشیع گرایش پیدا کرد. وی با حضور در مرکز اسلامی منچستر و ادای شهادتین نزد روحانی شیعه این مرکز، به شرف اسلام نائل آمد.
 
 
به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از ابنا، «فیلیپ سیلویان سندروس ـ Philippe Sylvain Senderos» عضو تیم ملی سوییس و مدافع تیم “فولام انگلستان” با حضور در مرکز اسلامی منچستر به دین مبین اسلام و مذهب ناب تشیع گروید.
 
 
سندروس 27 ساله که سابقه بازی در باشگاههای “آرسنال و اورتون انگلیس” و “آ ث میلان ایتالیا” را نیز دارد قبل از گرایش به اسلام تحصیلات خود را در در رشته ادیان به پایان رسانده و مطالعات بسیاری در زمینه مذاهب مختلف داشته است.
 
باشگاه خبرنگاران جوان اعلام نمود، علاقه وی به مباحث دینی آنقدر زیاد است که پیش از این در مصاحبه ای که با نشریه آرسنال داشت گفته بود که اگر فوتبالیست نمی شد بعنوان یک کشیش در کلیسا به زندگی خود ادامه می داد.
 
فیلیپ در نهایت با مطالعه بر روی کتب اسلامی در نهایت به اسلام و مذهب تشیع گرایش پیدا کرد. وی با حضور در مرکز اسلامی منچستر و ادای شهادتین نزد روحانی شیعه این مرکز، به شرف اسلام نائل آمد.
 
شایان ذکر است موج گرایش به اسلام در جهان ـ از جمله اروپا ـ بسیار فزاینده است و قبلاً نیز فوتبالیستهای معروفی همچون «فرانک ریبری»، «عمر داف»، «ایبل خاویر»، «دیوید ترزگه» و «نیکولا آنلکا» به دین اسلام مشرف شده اند.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

دکتر سعید قماشی :استبداد در تربیت دینی، داعش ایجاد می کند / امکان تکرار روش معاویه وجود دارد

[ad_1] سلم گزارش می دهد : شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) -« …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *