«خدا» و «قرآن» آخرین تیر ترکش یک مرتد (شاهین نجفی)

«خدا» و «قرآن» آخرین تیر ترکش یک مرتد (شاهین نجفی)

 

از بی‎سیگاری و خماری اندیشه‎هایشان زیر آواز می‎زنند، مفت می‎گویند و مفت می‎خورند و مفت می‎فروشند عقایدشان را، باران خیالی روی عشق ننگینشان ضرب گرفته است، عقیده سیاه خود را سوت می‎زنند و ما فقط در گوشمان پنبه گذاشته‎ایم، آری امشب هم گذشت و کسی او را نکشت، کسی که خود را، وطن را، مادر را و خدا را نشناخت، از شدت شرب زیاد مرتد شد و دین و ایمانش را به زنجیر کشید در کابینه کریستین وولف و نتانیاهو گنبد مردانی را ریشخند کرد که اگر پلک فرو بندد جهان در ظلمات فرو خواهد رفت.

 

حرمت شکست اشک‎هایی را که خون‌ بهای شکنجه و خفقان بود، تا انسانیت را زیر سؤال برد و فریاد بیداری را پشت هجویاتش پنهان کند، غافل از اینکه در کشوری که خورشید می‎درخشد، فانوس معنایی ندارد.

 

حال مرگ پایان زندگی بیهوده و عبث اوست، او که دل بر ضریح اندیشه‎های ناپاک گره زد و جیب‎هایش را از سنگریزه‌هایی که به پاداش فروختن غیرت و آبروی هموطنان و دین و ایمان مادران سرزمین پدریش بود، پر کرده است.

 

حال چه کس تو را از قهر خدا نجات خواهد داد، سیگار گوشه لبت که هر دم تو را در آغوش مرگ می‎کشاند و حفره‎های ریه‎‎هایت را می‎تراکند، چه کس تو را از غضب الهی آسوده و امن رد خواهد کرد، مشروب روی میزت که سیاهی رنگش شمارش معکوس زندگیت را یادآوری می‎کند.

 

به کجا رسید‎ه‎ای از بوسیدن دستان سگ‎های پادشاهان فاسق و تبهکار و از چاپلوسی شیطان؟ برای این مقصود بی‌مقصد، شیطان را بر گردن خویش سوار کردی؟

برای شکستن حرمت مادر، حرمت آفتاب، دل از ضریح عشق بریدی و بر ضریح جهل و سیاهی گره زدی.

تو که حراج گذاشتی اندیشه‎هایت را و دلقک شدی با کلاه جهل و چشم چپ شیطان، تو که سند مرگ ابدیت را امضا زده‎اند، بگو به کدام مرام خواهی مرد، تو که آفتاب فردا را نادیده گرفتی و تسبیح از هم پاشیده شده عشق را کنار آرامش صبح و خواب آسوده شب‎های کودکیت ندیدی.

 

حال تو بر تله‎ای از خاکستر ایستاده‎ای، بر باتلاقی از مرگ که هر لحظه تو را فرا خواهد گرفت و آن گنبد که برای نابودی قداستش به هر در زده بودی، همچنان در مشایعت آفتاب دلبری می‎کند و از اشاعه نور طلایی‎اش دنیایی را از ظلمات نجات می‎دهد.

پا بر تیغ بکش و دستمال سیاه دلت را بر هر سرابی که برای نجاتت می‎بینی، بر هر روزنه نور خیالی تکان بده، سرت از خیره شدن به آسمان گیج خواهد رفت و چشمانت واله، انتظار روشنی را می‎کشد، آیا کسی هست تو را یاری کند؟

وسوسه ممکن تو را به ناممکن کشانید، معبد عشق را دیدی و به میخانه‎ها راهی شدی، خود را به فراموشی سپردی و از هستی حذر کردی، آری حال چشمان شیطانی تو تا ابد حبس جهل و تاریکی است و در سیاهی شب ختم می‌شود.

 

آیا کسی بر مزارت خواهد گریست، آیا آنان که برایت کف و سوت می‎کشیدند، یارای نجات تو از آتش غضب الهی را دارند، وای بر اقبال سیاه و طالع شومت، خودت را عارف دانستی غافل از اینکه این اندیشه عرفانی نیست که تو را راه برده، بلکه این زوال است که پاپیچ تو شده است، آری حال جشن مرگت برپاست و حتی خاک هم از در آغوش گرفتن تو کراهت دارد، تو خواهی مرد آن‌سان که اذان عشق گوش جهان را نوازش کند و مؤذن در آن لحظه سه بار اسم پروردگار را به بزرگی می‎ستاید و می‎خواند:

“مثل الذین اتخذو من دون‌الله اولیا کمثل الذین العنکبوت اتخذت بیتا وان الوهن البیوت لبیت العنکبوت لو کانو یعلمون”

مثل آنان که خدا را فراموش کرده و غیر خدا را به دوستی گرفتند حکایت خانه‎ای است که عنکبوت بنا کرده است، اگر بدانند سست‌ترین خانه‎ها خانه عنکبوت است.

 

*‌ امروز، روز امتحان افرادی است که دم از مسلمانی می‎زنند

دستانمان سست و ایمانمان سست، زیرکانه اندیشه‎هایمان را به سخره گرفته‎اند و ما همچنان خیره بر دهانشان وامانده‌ایم، خود را پاک باخته اهل‌بیت (ع) می‎دانیم و شیعه، از مسلمانی و ایمانمان که دم می‎زنیم باد در گلو می‎اندازیم و سینه سپر می‎کنیم.

اما ای آنان که گوهر وجودتان را به سوهان سختی‎ها و مرارت‎ها صیقل داده‎اید، ای آنان که به انتظار فرصتی برای پیمودن راه پدران شهیدتان نشسته بودید، آیا روز موعد فرا نرسیده است، این همان دشمنی است که روزی به خانه‎هایمان هجوم آورده بود و اکنون پای اندیشه و ایمانمان را به میدان کشیده است و سیرت پلیدش را پشت صورت شیطانی کافران و نالایقان و گمراهان مخفی نگاه داشته است، آیا وقتش نرسیده است که سلاح پدارنتان را که برای بالیدن بر شجاعتشان بر دیوار اتاق آویزان کرده‎اید، بردارید و به جنگشان بروید و خون ناپاکشان را بریزید.

شاید هنوز باورتان نشده است که دشمن در کمین است، حال از مولای دهم گفته‎اند و اگر دهانشان را مهر و موم نکنید، ناموس مسلمین را به سخره خواهند گرفت.

شما که خود را اسوه‎های صبر و پایداری می‎دانید، چگونه هجوم جنایتکاران به ارزش‎ها را می‎بینید و صورت نمی‎خراشید، چگونه انسان‎هایی که برای از دست رفتن عقایدشان به سوگ نشسته‎اند را می‎بینید و دم نمی‎زنید.

 

آری چه سیاهند دل‎هایی که از این همه شرارت نمی‎سوزند و چه پاکند دل‎هایی که در اوج مظلومیت باز هم از نور ایمان و عشق به خدا لبریزند و یک لحظه از حرکت به سمت خداوند باز نمی‎ایستند.

ای مسلمانان، ای آزادگان جهان، آسوده منشینید، کنج راحت و ساحل سلامت اختیار نکنید، فرصتی باقی نیست قامت ببندید که دشمن هنوز در کار فتنه‎گری است، هنوز طوفان سیاه و ظلمانی ستمکاران، دل‎های زلال و سبز اهل‌بیت پیامبر (ص) را به شلاق جور و ستم می‎کوبد.

بجوشید، بخروشید، مترسید و بایستید که خورشید فجر نزدیک است و دست یافتنی و خدا پشتیبان و مژده دهنده پیروزی‎تان است.

 

*‌ شاهین نجفی هم از دید اسلام و هم سایر ادیان مرتد است

نویسنده و ترانه‌سرای اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار داشت: شاهین نجفی خواننده موهن و مرتد ایران که با اقدامات هتاکانه خود به مقدسات شیعه خشم مسلمانان را برانگیخت و پس از اعلام حکم ارتداد او توسط مراجع، جوایزی برای اجرای حکم اعدامش اختصاص داده شد، اینک در مخفی‌گاه خود آهنگ جدیدی را با عنوان “ایستاده مردن” وارد فضای مجازی کرده است، و به نوعی می‎توان گفت وی با حمایت افراد پشت پرده، دست از اهانت به اعتقادات شیعه بر نمی‎دارد و این بار با استفاده از کلمات رکیک به خداوند متعال توهین کرده است.

وی افزود: شاهین نجفی در این آهنگ خدا را به چیزهای پست قسم می‎دهد و خداوند را در عین بزرگی کوچک و حقیر جلوه می‎دهد، این خواننده مرتد در آهنگ ایستاده مردن خودش را آزاده می‎داند که در عین مظلومیت می‎میرد.

این شاعر و ترانه‌سرا با انتقاد از سکوت هنرمندان و مسئولان کم‌کاری آنان در مقابل اعمال هتاکانه این خواننده مرتد بیان داشت: زمانی که توهین تکرار شود عادی می‎شود و این توهین به اعتقادات نباید عادی شود و مرتب به تکرار بینجامد.

 

وی ادامه داد: هنرمندان ما باید باورها و اعتقاداتشان را به زبان هنر که بدون مرز است بیان کنند و در مقابل این اعمال قبیح به وسیله زبان هنر مقاومت کنند نه اینکه سکوت به عمل آورند.

فیاض بیان داشت: نجفی ظرف دو هفته توانسته در خفا ترانه‎ای را به همراه موسیقی آگوستیگ و صدای زنده تنظیم کند و در فضای مجازی برای دانلود قرار دهد و این امر نشان‌دهنده این است که نجفی به طور حتم توسط عوامل پشت پرده حمایت می‎شود که وی را در اعمال قبیحانه‎اش حمایت می‎کنند و بر آلبوم‎های او سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی اضافه کرد: اعمال این خواننده مرتد در حال تکرار است، به عنوان نمونه شاهین نجفی سال ۸۹ در آلبوم سال خون تراکی را با نام مهدی داشت که به مقام مقدس امام عصر (عج) توهین می‎کرد اما در آن سال از سوی هیچ مقامی مورد انتقاد واقع نشد، در صورتی که بسیاری از اهالی هنر موسیقی و ادبیات به آن اعتراض کردند.

این نویسنده برنامه‎های رادیویی، در ادامه گفت: عده‎ای از طرفداران شاهین نجفی نوع موسیقی او را پست‌مدرن اعلام می‎دارند در صورتی که موسیقی مدرن ما هنوز راه به جایی نبرده است که موسیقی پست‌مدرن به میدان آید.

 

وی عنوان کرد: نکته قابل تأملی که وجود دارد این است که نجفی قصد داشته است در این آلبوم ترانه‎های خود را به قرآن شبیه‌سازی کند، به عنوان مثال در جاهایی که قسم را در ابتدای ترانه می‎آورد، قصد توهین به قرآن را دارد.

فیاض تصریح کرد: این عمل وی از سوی تمام مسلمانان جهان محکوم است و اگر از دید یک فرد غیر مسلمان هم به این آلبوم نگاه کنیم، می‎بینیم توهین به مقدسات در تمامی ادیان مورد اعتراض و خشم است و این فرد با کلام و ترانه خود تنها قصد توهین را داشته است.

وی اذعان داشت: عده‎ای دیگر از طرفداران نجفی آلبوم او را بیان مسائل اجتماعی ایران می‎دانند، اما باید به آنها پاسخ داد بسیاری از هنرمندان از معضلات اجتماعی که نه در ایران بلکه در همه جوامع وجود دارد سخن می‎گویند اما هیچ‌کدام از آنها توهین به مقدسات نمی‎کنند.

این ترانه‌سرا و نویسنده اظهار داشت: نکته قابل تأمل دیگری که در آلبوم نجفی وجود دارد این است که این آلبوم با طرح گرافیکی و از روی هدف و نقشه از پیش طراحی شده وارد میدان شده است و به طور حتم از سوی عوامل خارجی مورد حمایت بوده است.

 

وی عنوان کرد: نجفی در کلام خود از کلمات ایروتیک استفاده می‎کند، پس وی قصد اعتراض نداشته است و تنها هدف وی توهین به مقدسات است.

فیاض در پایان اشاره کرد: نجفی در آلبومش از یارانه‎ها، بنزین و سایر عوامل اجتماعی حرف می‎زند تا توهین به مقدسات و بی‎حرمتی را رپ اجتماعی عنوان کند و هتک حرمت خود را بپوشاند و این امر کاملاً روشن است که نجفی از سوی غرب حمایت می‎شود و رواج هم جنس بازی و روابط نامشروع را در بین جوانان ایرانی هدف قرار داده است.

 

منبع: فارس

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

دکتر سعید قماشی :استبداد در تربیت دینی، داعش ایجاد می کند / امکان تکرار روش معاویه وجود دارد

[ad_1] سلم گزارش می دهد : شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) -« …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *